Wednesday, March 12, 2008

sayang sarawak sungainya sempit..

zach is in kuching now. also working trip. called me few times to ask where to buy kek lapis sarawak and how to get there. aku suruh pegi kedai dayang salhah yang kat seberang sungai sarawak tu. banyak pilihan dan kalau beli secara pukal, boleh dapat murah. boleh jugak masuk dapur tengok macamana buat kek lapis ni. pesan sekali kek lapis masam manis. pesan jugak rempah laksa sarawak. semestinya, bukan aku yang masak nanti. suruh zach lah sebab dia memang pakar bab memasak ni...

2 comments:

Eddie said...

sesempit sungai sarawak, sempit lagi poket aku sejak balik dr bankok katanya...

zach said...

kan..sesempit poket ko..lagi sempit poket aku bile terkenangkan trip london tak lama lagi...Tetap la aku kena masak kan..doa2kan lah impian aku nak bukak kedai makan berhasil...